Poradce při potížích

 

Instalace eÚčtenky

Aplikaci eÚčtenka lze nainstalovat pouze na systémy s Anroidem, které obsahují GoogleServices.

To poznáte tak, že v zařízení máte ikonu Obchod Play.

 

Zkusil jsem nainstalovat eÚčtenku, ale v telefonu nic není (kontrolováno přes správce aplikací) přestože se v prohlížeči objevuje " nainstalováno".

Zkuste otevřít ObchodPlay.

Siskněte menu vlevo nahoře (3 čárky).

Dejte Moje aplikace a hry, najděte eÚčtenku a zkuste ji z ObchodPlay otevřít.

 

Tisk

Pomalý tisk

Pokud se zpomalí tisk účtenky a máte bluetoothovou tiskárnu, je nutno tiskárnu ze zařízení "odpárovat".

Po opětovném spárovnání se problém s pomalostí odstraní.

 

Účtenka se nevytiskne celá

Pokud se netiskne konec účtenky, zvyšte v menu Tiskárna počet volných řádků pod účtenkou.

Pokud se tiskne pouze "záhlaví" účtenky, snižte v menu Tiskárna počet znaků na řádek účtenky.

 

Nelze nastavit přepínač

Některé obrazovky tabletů a telefonů mají problémy s přepínači (nepochopí, že byl přepínač zapnut).

V tomto případě je lepší "nešahat" na přepínač, ale podržet chvilku prst na textu k danému přepínači.

Po chvilce se přepínač sám přepne a poté si to pamatuje (pokud dáte samozřejmě uložit).

 

SumUp

Aby terminál pro přijímání karet fungoval, aplikace eÚčtenka musí mít povolena následující oprávnění:

  • poloha
  • zařízení v okolí

Na zařízení jděte do menu Nastavení

Vyberte volbu Aplikace.

Najděte eÚčtenku a zobrazte její detail a nastavte požadovaná oprávnění.

Oprávnění nastavíte pomocí pokliknutím na Oprávnění. Potom siskněte menu vparvo nahoře (3 čárky).

 

Ověření účtenky EET

Chyba 3: Zaslaný soubor neodpovídá schématu XML

Příčina - na zařízení je nastaven špatný datum a čas.

Jděte do nastavení zařízení, příkaz Datum a čas, zde zadejte Automatické časové pásmo.

 

Chyba 4: Soubor se nepodařilo podepsat

V tomto případě se jedná o špatný certifikát (může být např. zneplatněn).

 

Chyba 10: Cerifikát nenalezen

Tato chyba se objeví tehdy, pokud je certifikát smazán ze zařízení.

Smazání certifikátu mohl provést uživatel nebo antivir.

V aplikaci je uvedena cesta k certifkátu, pokud na ni poklepnete, seznam bude prázdný.

V tomto případě musíte nahrát certifikát do zařízení znovu.

 

Tiskárna připojená přes WIFI (LAN)

V případě potíží s tískárnou přes WIFI, zkontrolujte, zda je tiskárna viditelná z Vašeho zařízení bez aplikce eÚčtenka.

Například máme tiskárnu na IP adrese 192.168.0.200, port je 9100. Zápis bude následující: 192.168.0.200:9100

Pozor na číslo portu. Musí být uvedeno vždy za dvojtečkou.

1. Nejdříve vypněte mobilní data.
2. Otevřte v zařízení prohlížeč a ověřte, že internet funguje (t.j. máte připojenou wifi).
3. Do prohlížeče (na řádek, který slouží pro vyhledávání) zadejte IP adresu tiskárny včetně portu (v našem příkladu 192.168.0.200:9100). Měla by se zobrazit stránka s identifikaci tiskárny a její stavu.
4. Zkontrolujte, že nastavení v aplikaci je stejné jako jste zadali do prohlížeče.

 

 

Kontaktujte nás

Telefon: 603 531 128
Email: info@adamadam.cz

Reference