Poradce při potížích
Ověření účtenky EET
Chyba 3: Zaslaný soubor neodpovídá schématu XML
Příčina - na zařízení je nastaven špatný datum a čas.
Jděte do nastavení zařízení, příkaz Datum a čas, zde zadejte Automatické časové pásmo.
Chyba 4: Soubor se nepodařilo podepsat
V tomto případě se jedná o špatný certifikát (může být např. zneplatněn).
Chyba 10: Cerifikát nenalezen
Tato chyba se objeví tehdy, pokud je certifikát smazán ze zařízení.
Smazání certifikátu mohl provést uživatel nebo antivir.
V aplikaci je uvedena cesta k certifkátu, pokud na ni poklepnete, seznam bude prázdný.
V tomto případě musíte nahrát certifikát do zařízení znovu.
Tisk
Pomalý tisk
Pokud se zpomalí tisk účtenky a máte bluetoothovou tiskárnu, je nutno tiskárnu ze zařízení "odpárovat".
Po opětovném spárovnání se problém s pomalostí odstraní.
Účtenka se nevytiskne celá
Pokud se netiskne konec účtenky, zvyšte v menu Tiskárna počet volných řádků pod účtenkou.
Pokud se tiskne pouze "záhlaví" účtenky, snižte v menu Tiskárna počet znaků na řádek účtenky.
Nelze nastavit přepínač
Některé obrazovky tabletů a telefonů mají problémy s přepínači (nepochopí, že byl přepínač zapnut).
V tomto případě je lepší "nešahat" na přepínač, ale podržet chvilku prst na textu k danému přepínači.
Po chvilce se přepínač sám přepne a poté si to pamatuje (pokud dáte samozřejmě uložit).
Instalace eÚčtenky
Zkusil jsem nainstalovat eÚčtenku, ale v telefonu nic není (kontrolováno přes správce aplikací) přestože se v prohlížeči objevuje " nainstalováno".
Zkuste otevřít ObchodPlay.
Siskněte menu vlevo nahoře (3 čárky).
Dejte Moje apliakce a hry, najděte eÚčtenku a zkuste ji z ObchodPlay otevřít.