Pohodlí moderního účetnictví
bez složitých manuálů a nastavení

Reklamace zakázky

 

Někdy se stane, že zákazník vrátí zboží které bylo dodáno na zakázku.

V podstatě se jedná o obchodní případ, takže když používáte zakázky, měli byste i toto vrácení zaevidovat v zakázkách.

 

Máte dvě možnosti:

  • vytvořit novou zakázku
  • upravit původní zakázku

 

Vytvoření nové zakázky

Tato obchodní operace je totožná jako standardní prodej zboží, liší se jen záporným množstvím.
Jedná se vlastně o storno provedeného prodeje. 

Vytvořte standardním způsobem novou zakázku.

Na zakázce vytvořte nové prodejní položky které zákazník vrací.

Ceny vrácených položek uveďte v původní výši.

Množství vrácené položky uveďte záporně.

 

Úprava původní zakázky

V případě, že chcete vrácené zboží přiřadit k původní zakázce postupujte následovně.

Najděte původní zakázku.

Na zakázce vytvořte nové prodejní položky které zákazník vrací.

Ceny vrácených položek uveďte v původní výši.

Množství vrácené položky uveďte záporně.

 

Příjem zboží a vystavení dobropisu

Další postup je již zcela standardní.

Daná zakázka je nedodaná a čeká buď na příjem položek nebo na vystavení dobropisu.

 

Kontaktujte nás

Telefon: 603 531 128
Email: info@adamadam.cz

Reference