Podpora probíhá tak, že se připojíme k Vašemu systému a problémy řešíme s Vámi přímo nad Vašimi daty.
Díky tomu způsobu je podpora velice efektivní a poradíme Vám přímo s konkrétním dokladem nebo činností.
Podpora probíhá tak, že se připojíme k Vašemu systému a problémy řešíme s Vámi přímo nad Vašimi daty.
Díky tomu způsobu je podpora velice efektivní a poradíme Vám přímo s konkrétním dokladem nebo činností.
Na základě našich zkušeností víme že klasické školení není pro uživatele žádným přínosem.
Uživatel je zahlcen obecnými infomacemi a následující den je schopen využít cca 10% informací.
Klasické školení je také drahé a náročné na čas.
Z těchto důvodů školíme uživatele přímo nad jeho daty, kdy řešíme pouze daný problém.
Abychom se mohli připojit k Vašim datům, potřebujeme pokaždé Vaše svolení.
V každé databázi je uživatel adamadam pod kterým se do systému hlásíme.
Daný uživatel je označen jako archivní.
Aktivací daného uživatele umožníte, po dobu naší podpory, náš přístup.
U větších firem se vždy domluvíme který uživatel bude naším partnerem.
Vybraný uživatel se stane hlavním metodikem pro ostatní uživatele ve své firmě.