Instalace na další zařízení
Licence eÚčtenky je poskytována vždy na DIČ.
Cena licence není závislá na počtu zařízení.
To znamená, že ji můžete nainstalovat na jakýkoliv počet Vašich zařízení (telefonů nebo tabletů).
Příprava potřebných údajů
Pro bezproblémovou instalaci doporučujeme otevřít eÚčtenku na existujícím zařízení a provést následující úkony:
- opsat email a heslo k registraci
- zazálohovat certifikát do cloudu
- opsat heslo k certifikátu
Email a heslo k registraci
Jedná se o email a heslo kterými jste přihlášen k aplikaci eÚčtenka.
Tyto údaje najdete v menu Registrace (musíte být přihlášen jako administrátor, jinak menu nevidíte).
Email a heslo si opište, budete je potřebovat na novém zařízení.
Certifikát a heslo
V existující aplikaci zazálohujte certifikát.
Běžte do menu EET (musíte být přihlášen jako administrátor, jinak menu nevidíte).
Vpravo nahoře stikněte piktogram Obláček s šipkou nahoru.
Cerifikát se uloží do Vašeho cloudu.
Současně si zapište heslo k danému certifikátu.
Instalace
Musíte udělat pouze tyto věci:
- Do nového zařízení stáhnout eÚčtenku z ObchodPlay
- Přihlásit se k Vaší licenci
- Nahrát certifikát
- Zadat název pokladny
Přihlášení k licenci
Po stažení aplikace běžte do menu Registrace.
Stiskněte tlačítko Registrovat.
- Zadejte email (ten stejný jako jste použili při registraci licence)
- Zadejte heslo (to stejné jako jste zadali při registraci licence)
Stikněte tlačítko Přihlásit se k licenci.
Stisknutím tlačítka se Vám z cloudu do zařízení přenesou:
- údaje o Vaší firmě
- nastavení provozoven
- nastavení uživatelů
- ceníky (pokud je máte)
Certifikát
Do zařízení musíte nahrát certifikát.
Pokud jste provedli zálohu certifikátu, tak
- Běžte do menu EET (musíte být přihlášen jako administrátor, jinak menu nevidíte).
- Vpravo nahoře stikněte piktogram Obláček s šipkou dolů.
- Cerifikát se stáhne z cloudu do Vašeho zařízení.
- Po stažení certifikátu vyplňte k danému certifikátu heslo.
Pokud jste zálohu neprovedli, musíte certifikát nahrát do zařízení standardním způsobem.
Název pokladny
Na novém zařízení musíte nastavit označení pokladny.
Každá Vaše pokladna musí mít v rámci firmy jedinečné označení.
To je proto, že na novém zařízení se začnou vydávat účtenky zase od jedničky a pokud byste měli stejné označení pokladny, finanční úřad by si myslel, že se jedná o duplicitní účtenky.
Příklad:
Máte tablet s názvem pokladny: pok01
Na novém tabletu bude např.: pok02