EET

 

Elektronická evidence tržeb vyžaduje provést následující kroky:

 

  1. Získat autentizační údaje od FÚ
  2. Zaregistrovat provozovny na daňovém portálu
  3. Vytvořit certifikát na daňovém portálu
  4. Stáhnout certifikát s příponou p12 do zřízení (telefon, tablet)
  5. Nastavit aplikaci eÚčtenka
  6. Vyzkoušet ostrý režim

 

Jak provést jednotlivé kroky najdete v dalších kapitolách nápovědy.

 

UPOZORNĚNÍ:

Certifikát se do zařízení uloží jako soubor, certifikát se neinstaluje.

 

Daňový portál

Státní správa si nevšimla, že jejich voliči používají mobilní zařízení (koho by to překvapilo že?).

Z tohoto důvodu stránky daňové správy někdy mají problém s přístupem z telefonu nebo tabletu.

Někdy se hlasí, že se nejedná o bezpečné připojení (tím se ale dá většinou prokousat, když schválíte bezpečnostní vyjímku).

Horší je, že v některých případech se nedá stáhnout certifikát ve formátu p12, ale pouze ve formátu pem.

Pokud se Vám to stane, musíte se přihlásit z počítače a certifikát ve formátu p12 do zařízení poslat pomocí emailu nebo pomocí propojení USB.

Tímto bychom chtěli státní správě za toto "usnadnění" podnikatelům "poděkovat".

Kontaktujte nás

Telefon: 603 531 128
Email: info@adamadam.cz

Reference