Poradce při potížích
Instalace eÚčtenky
Aplikaci eÚčtenka lze nainstalovat pouze na systémy s Anroidem, které obsahují GoogleServices.
To poznáte tak, že v zařízení máte ikonu Obchod Play.
Zkusil jsem nainstalovat eÚčtenku, ale v telefonu nic není (kontrolováno přes správce aplikací) přestože se v prohlížeči objevuje " nainstalováno".
Zkuste otevřít ObchodPlay.
Siskněte menu vlevo nahoře (3 čárky).
Dejte Moje aplikace a hry, najděte eÚčtenku a zkuste ji z ObchodPlay otevřít.
Tisk
Pomalý tisk
Pokud se zpomalí tisk účtenky a máte bluetoothovou tiskárnu, je nutno tiskárnu ze zařízení "odpárovat".
Po opětovném spárovnání se problém s pomalostí odstraní.
Účtenka se nevytiskne celá
Pokud se netiskne konec účtenky, zvyšte v menu Tiskárna počet volných řádků pod účtenkou.
Pokud se tiskne pouze "záhlaví" účtenky, snižte v menu Tiskárna počet znaků na řádek účtenky.
Nelze nastavit přepínač
Některé obrazovky tabletů a telefonů mají problémy s přepínači (nepochopí, že byl přepínač zapnut).
V tomto případě je lepší "nešahat" na přepínač, ale podržet chvilku prst na textu k danému přepínači.
Po chvilce se přepínač sám přepne a poté si to pamatuje (pokud dáte samozřejmě uložit).
SumUp
Aby terminál pro přijímání karet fungoval, aplikace eÚčtenka musí mít povolena následující oprávnění:
- poloha
- zařízení v okolí
Na zařízení jděte do menu Nastavení
Vyberte volbu Aplikace.
Najděte eÚčtenku a zobrazte její detail a nastavte požadovaná oprávnění.
Oprávnění nastavíte pomocí pokliknutím na Oprávnění. Potom siskněte menu vparvo nahoře (3 čárky).
Ověření účtenky EET
Chyba 3: Zaslaný soubor neodpovídá schématu XML
Příčina - na zařízení je nastaven špatný datum a čas.
Jděte do nastavení zařízení, příkaz Datum a čas, zde zadejte Automatické časové pásmo.
Chyba 4: Soubor se nepodařilo podepsat
V tomto případě se jedná o špatný certifikát (může být např. zneplatněn).
Chyba 10: Cerifikát nenalezen
Tato chyba se objeví tehdy, pokud je certifikát smazán ze zařízení.
Smazání certifikátu mohl provést uživatel nebo antivir.
V aplikaci je uvedena cesta k certifkátu, pokud na ni poklepnete, seznam bude prázdný.
V tomto případě musíte nahrát certifikát do zařízení znovu.
Tiskárna připojená přes WIFI (LAN)
Například máme tiskárnu na IP adrese 192.168.0.200, port je 9100. Zápis bude následující: 192.168.0.200:9100
Pozor na číslo portu. Musí být uvedeno vždy za dvojtečkou.