Pohodlí moderního účetnictví
bez složitých manuálů a nastavení

Kategorie událostí

 

Kategorie událostí slouží k usnadnění práce s událostmi.

 

Každý typ události je nutno zařadit do dané kategorie. Toto zařazení je možno na daném typu události kdykoliv měnit.

Kategorie událostí jsou volně editovatelné uživatelem. Toto umožňuje rozdělení událostí do kategorií podle uvážení firmy.



Pokud máte málo typů událostí, je možno vytvořit kategorii jedinou. Pokud jich máte více, doporučujeme jednotlivé typy události zatřídit do kategorií.

Kategorie slouží pro snažší vytvoření vlastních událostí. Dle těchto kategorií lze také filtrovat nebo analyzovat všechny události spadající do dané kategorie.


Pokud změníte kategorii na typu události, změní se zatřídění všech událostí daného typu a to i u těch které jsou již dávno uzavřeny.


Vytvoření kategorie


Kategorie lze přidávat a odebírat v menu Nastavení - Základní nastavení firmy, karta Události.

Zde se dají nepoužívané kategorie mazat nebo přidávat nové.


Příklad

Chcete sledovat činnost vašich obchodníků. Jejich úkolem je záznam telefonátů, záznam schůzek a psaní dopisů. Pro sledování všech činností obchodníka vytvořte kategorii např. Obchod.

Pro dané záznamy vytvoříte 3 typy událostí

  1. Telefon
  2. obchodní schůzka
  3. nabídka

Všechny typy událostí budou zařazeny do kategorie Obchod.

Tímto způsobem, všechny dané činnosti (události) můžete sledovat dohromady.



Dále máte typ události pro běžné úkoly, ale ty chcete sledovat zvlášť.

Pro tento typ události vytvoříte kategorii Úkol a plnění daných úkolů (událostí) můžete sledovat odděleně.

Kontaktujte nás

Telefon: 603 531 128
Email: info@adamadam.cz

Reference