Podpora uživatelů
Nedodáváme Vám software, chceme Vám umožnit snadné používání daného systému.
Z tohoto důvodu poskytujeme telefonickou podporu (HotLine) zdarma.
Můžete nám volat bez obav kolik Vás to bude stát.
Jako podporu uživatelů nabízíme následující služby:
- Nastavení systému
- HotLine - telefonická podpora
- Školení uživatelů v sídle firmy
- Účetní a daňová podpora
- Individuální úpravy systému
Co mám dělat když..
Pokud máte jakýkoliv požadavek, nesnažte se ho vyřešit sami, napište nám nebo nám zavolejte.
Můžeme se k Vašim datům připojit a vyřešit problém společně.
Využijte všech výhod že jste online.
V podstatě se jedná o 2 druhy problémů
- Nevím jak zpracovat daný doklad
- Chtěli bychom po systému další funkčnost
Příklady typických dotazů:
- Nejde mi zaúčtovat doklad, můžete se připojit a podívat se co mám špatně? Přístup jsem Vám již povolila.
- Dostali jsme fakturu na nákup zboží z USA, nevím co s tím. Jak je to s DPH, můžete mi ji zaúčtovat?
- Chci začít sledovat na zakázkách způsob dopravy
- Chceme sledovat tržby dle skupin zákazníků, skupin zboží za jednotlivé měsíce. Nastavte nám prosím analýzu. Přístup jsem Vám povolil.
- Od příštího roku chceme vést sklady, můžete nám nastavit systém a zaškolit v používání?
- Máme problémy se sledováním plnění úkolů našich zaměstnanců. Máte pro nás nějaké řešení?