Vytvoření servisních zakázek
Zakázky pro servis můžete vytvořít
- jednotlivě
- automaticky (hromadně) pro plánované servisní výkony na servisních smlouvách
Způsob hromadného vytváření zakázek
Zakázky se vytvoří následujícím způsobem.
Vyberou se všechny plánované servisní výkony ze servisních smluv do zadaného data.
Pokud nezadáte osobu, vyberou se všechny uzavřené servisní smlouvy které nejsou stornované.
Pokud zadáte osobu, vyberou se smlouvy pouze pro zadanou osobu.
Zařízení pro hromadné vytváření zakázek musí mít vyplněna pole
- adresa
- servisní technik
Zakázky se vytvoří pro
- každého zákazníka
- každou adresu zařízení
- každého servisního technika
Příklad:
Máme jednu servisní smlouvu s firmou ABC s.r.o., která obsahuje 4 zařízení. V uvedeném příkladu se vytvoří 3 zakázky.
Zařízení | Zařízení na adrese | Technik | Vytvoří se zakázka |
Zařízení 1 | Opičkova 1, Brno | Novák Josef | A |
Zařízení 2 | Opičkova 1, Brno | Strnad Pavel | B |
Zařízení 3 | Jabloňová 8, Praha | Novák Josef | C |
Zařízení 4 | Jabloňová 8, Praha | Novák Josef | C |
Nastavení knihy zakázek
Kniha zakázek pro hromadné vytváření zakázek musí mít následující nastavení.
- typ formuláře Servis a údržba
- vyplněn typ plnění
- nastavenou implicitní měnu
- čísla obchodních případů vytvářet automaticky
Hromadné vytvoření zakázek
Zakázky vytvoříte v menu Obchod, příkaz Servis a údržba, karta Servisní zakázky.
Na daném formuláři stiskem tlačítka Vytvořit zakázky pro servis se zobrazí dialog kde vyplňte požadované údaje.
Před vlastním vytvořením zakázek se provede kontrola zda všechna zařízení mají zadaného servisního technika a adresu. Pokud tomu tak nebude, nekorektní zařízení se označí. Žádná zakázka se nevytvoří.
Nekorektní zařízení zobrazíte na kartě Zařízení, když vyplníte pole Doplnit data. Tlačítkem Najít je zobrazte a doplňte chybějící adresu nebo chybějícího servisního technika.
Po doplnění případných chybějícíh údajů na zařízení se můžete znovu pokusit o hromadné vytvoření zakázek.